Woning

In 2017 is het de stichting gelukt om woonruimte te krijgen voor de jong volwassenen (onze kinderen).
De nieuwe woningen voor stichting Steengoed worden gerealiseerd aan de Henri Bayensstraat in Hintham.
De verwachting is dat deze nieuwe woningen begin 2022 opgeleverd kunnen gaan worden.

Momenteel staat op deze locatie nog een oude basisschool, “de Vlieger”. Deze zal eerst gesloopt gaan worden. Zodra dit is gebeurd zal de grond bouwrijp worden opgeleverd aan  Hoedemakers. Zij zullen dit bouwproject gaan doen in opdracht van woningcorporatie Zayaz.
Samen met Zayaz heeft stichting Steengoed een overeenkomst gesloten voor de bouw van de 17 individuele woonappartementen en de gemeenschappelijke ruimten.
Hieronder staan een aantal schetsen van de gevels van het gebouw :

Ook is er een indeling gemaakt van de appartementen en de gemeenschappelijke ruimtes :